Masz pytania?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeśli masz inne pytanie, skontaktuj się z nami. Przyjedź do naszej siedziby, zadzwoń lub napisz wiadomość.
Chętnie udzielimy odpowiedzi i wyjaśnimy wszelkie szczegóły naszej działalności.

Czy muszę dostarczyć urządzenie osobiście?

Nie. Ktoś może to zrobić w Twoim imieniu lub możesz skorzystać z usługi kurierskiej. Ważne aby osoba, która odbiera sprzęt, posiadała odpowiedni dokument zlecenia serwisowego.

Na jakim sprzęcie pracujecie w serwisie?

Inwestujemy w dobry i nowoczesny sprzęt serwisowy. Korzystamy ze sprzętu lutowniczego marki JBC oraz Quick. Używamy spoiw ołowiowych i bezołowiowych marki Alpha oraz Warton Metals Limited. Używamy topników Warton Metals Limited. Do mocowania komponentów i naprawy PCB wykorzystujemy kleje i żywice marki Loxeal. Na wyposażeniu serwisu posiadamy 2 ultranowoczesne mikroskopy. Korzystamy z zaawansowanego sprzętu pomiarowego marki Brymen np. BM869s. Posiadamy 14 bitowe oscyloskopy i 12 i 14 bitowe generatory. Na wyposażniu serwisu znajdują się też programowalne obciążenia, zasilacze laboratoryjne, testery, programatory, analizatory i wiele innych. Wykorzystujemy sprzęt komputerowy marki HP, w tym stacje robocze z procesorami Xeon.

Chcę wysłać do Was sprzęt. Jak tego dokonać?

Skorzystaj z przycisku na górze strony [Zgłoszenie serwisowe]. Trafisz na stronę, gdzie będziesz mógł zgłosić usterkę i podać odpowiednie dane, niezbędne do podjęcia naprawy. Jeśli w formularzu zaznaczysz opcję [Wysyłka kurierem], nasz Konsultant oddzwoni i ustali szczegóły wysyłki. Na Twój adres mail zostanie wysłana etykieta kurierska. Wystarczy, że przygotujesz przesyłkę zgodnie z wytycznymi naszego Konsultanta.

Jak długo potrwa naprawa?

Zależy to od ilości zleceń w danym tygodniu, rodzaju usterki oraz dostępności komponentów. Większość napraw wykonywana jest w ciągu 2 - 3 dni roboczych. Jednak w przypadku gdy potrzebujemy podzespołów, których nie posiadamy w swoim magazynie, czas ten może się wydłużyć. Gdy bardzo zależy Ci na czasie, możesz poprosić o naprawę ekspresową.

Co to jest naprawa ekspresowa?

Naprawa ekspresowa to rodzaj usługi zamówionej przez Klienta, gdzie obsługa zlecenia odbywa się poza kolejnością. Czas realizacji takiego zlecenia to zazwyczaj 1 - 8 godzin roboczych w przypadku gdy serwis dysponuje wszystkimi niezbędnymi do wykonania naprawy komponentami. Jeśli zachodzi konieczność zakupu komponentów, termin wydłuża się o czas niezbędny do pozyskania podzespołów.

Jaką gwarancję dajecie na wykonane naprawy?

Zależy to od wielu czynników. Od wieku urządzenia, stopnia jego wyeksploatowania, jego konstrukcji i przeznaczenia. W większości przypadków udzielamy gwarancji na okres od 3 do 6 miesięcy. Jednak w przypadku sprzętu, który spełnia określone kryteria, gwarancja na naprawę może być udzielona nawet na okres 12 miesięcy.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za naprawę?

Po zakończonej naprawie jest wystawiony dokument płatności. Zapłaty można dokonać za pośrednictwem szybkich płatności internetowych, BLIK, kartą lub przelewem na wskazany numer rachunku bankowego. Można też zapłacić gotówką, kartą lub blikiem przy odbiorze osobistym. Nie wysyłamy sprzętu za pobraniem.

Mam stary wzmacniacz AKAI, czy naprawiacie takie?

Tak. Naprawiamy sprzęt niezależnie od wieku. Jedynym wyznacznikiem skuteczności jest w zasadzie dostępność komponentów lub zamienników. Jeśli posiadasz sprzęt z lat 60, 70, 80, 90 to możesz go nam dostarczyć. Z wielkim prawdopodobieństwem będziemy mogli Ci pomóc i doprowadzimy Twój sprzęt do sprawności.

Wszyscy mówią, że tego nie da się naprawić.

My nie jesteśmy "wszyscy", jesteśmy Miłośnikami Technologii. Wielokrotnie naprawiliśmy urządzenia, powszechnie uznane za niezdatne do naprawy. Kilkukrotnie były to urządzenia, z którymi nie poradziły sobie serwisy autoryzowane. W roku 2023 mieliśmy takich przypadków kilkadziesiąt. Skutecznie naprawiliśmy 99 procent dostarczonych urządzeń. Odmawiamy jedynie w przypadku, gdy przeszkodą jest zupełna nieopłacalność przeprowadzenia jakiejkolwiek naprawy.

CD nie czyta płyt. Ile to będzie kosztować?

Nie da się precyzyjnie ustalić kosztów, bez wykonania diagnostyki urządzenia. Powodem niesprawności i braku odczytu płyt może być usterka mechanizmu, uszkodzenie, zużycie lub zanieczyszczenie lasera, zużycie lub uszkodzenie elementów na PCB napędu, usterka sterowania lub zasilacza. Każdy z tych przypadków wymaga innego zestawu komponetów, innego nakładu pracy a więc może wygenerować zupełnie inny koszt. Dlatego urządzenie musi być zdiagnozowane przez Technika, który ustali co jest powodem niesprawności i określi w przybliżeniu listę komponentów, które należy wymienić. W tym momencie można z dość dużą dokładnością ustalić koszt.

Ile kosztuje wycena kosztów naprawy?

Wycena jest w większości przypadków wykonywana bezpłatnie. Wyjątkiem są urządzenia, które w celu wykonania diagnostyki potrzebują ogromnego nakładu pracy, lub wykonania i podłączenia do obwodów symulacji. W takich przypadkach koszt jest ustalany z Klientem indywidualnie.

Jakich części używacie? Boję się chińszczyzny.

Używamy podzespołów wysokiej jakości. W przypadku układów scalonych, mikrokontrolerów i większości półprzewodników stosujemy oryginalne komponenty zamienne zgodne modelowo z wymienianymi. Jeśli zachodzi uzasadniona potrzeba, np. w wyniku aktualizacji wersji lub zaleceń producenta, stosujemy zalecany lub wskazany przez producenta zamiennik. W przypadku elementów pasywnych posługujemy się sprawdzonymi komponentami pochodzącymi od najlepszych, uznanych producentów. Niejednokrotnie są to komponenty wielokrotnie wyższej jakości niż oryginalnie zastosowane.

Nie działa silnik w Juki. Muszę dostarczyć całość?

Proszę skontaktować się z nami. Podpowiemy, który moduł wymontować i dostarczyć do serwisu. W przypadku szwalniczych maszyn przemysłowych, nie ma konieczności dostarczenia całej maszyny. Jesteśmy w stanie dokonać naprawy modułu sterującego, falownika, czy zadajnika, po zdemontowaniu go z maszyny.

Kupiłem u Was napęd bramowy. Kiedy go otrzymam?

Przesyłki wysyłamy zazwyczaj w dniu złożenia zamówienia, jeśli to zostało opłacone do godziny 14:00. W niektórych przypadkach, szczególnie po okresie świąt, po weekendach, wysyłka może opóźnić się ze względu na znaczną kumulację zleceń. W środku tygodnia realizujemy zlecenia z bieżącego dnia i popołudnia poprzedniego dnia. W poniedziałek realizujemy zlecenia z popołudnia piątkowego, soboty, niedzieli i poniedziałkowe. Jest więc cztery razy więcej pracy. Bywa, że nie zdążymy.

Mogę odebrać u Was towar kupiony przez Internet?

Od 1.01.2024 r. towary z naszych sklepów internetowych dostarczane są wyłącznie w formie wysyłkowej. Do końca roku 2023 nasza firma prowadziła sklep stacjonarny, jednak w związku z dynamicznym rozwojem usług serwisowych oraz coraz większym zainteresowaniem Klientów zakupami internetowymi, zdecydowaliśmy się na likwidację salonu stacjonarnego i przeznaczeniem powierzchni pod działanie serwisu elektroniki i automatyki przemysłowej. Zlecenia w naszych sklepach internetowych są obsługiwane przez wyspecjalizowane Centrum Dystrybucyjne, jedne z najlepszych tego typu rozwiązań, działających w Polsce. Dzięki obsłudze zleceń przez Centrum Dystrybucyjne znacznie skróci się czas realizacji zleceń oraz będzie możliwe sprawniejsze obsłużenie dużych zamówień i przesyłek gabarytowych.

Zakupiona kamera nie działa. Jak ją reklamować?

Jeśli usterka została wykryta w nowo dostarczonym sprzęcie, należy skorzystać z procedury zwrotu. Na stronie sklepu internetowego należy przejść do zakładki [Zwroty i reklamacje] w stopce. W celu dokonania zwrotu produktu bądź zgłoszenia reklamacji, należy kliknąć w link [WYGODNY ZWROT] a następnie wpisać mail, ten sam, który podany był podczas zamówienia. System wyświetli listę zakupionych towarów, na której należy zaznaczyć reklamowany przedmiot. W odpowiednim polu wpisać ilość oraz wpisać jaki problem wystąpił z urządzeniem. Po zatwierdzeniu formularza system wygeneruje list przewozowy, który należy nakleić na przesyłkę ze zwracanym sprzętem.

Jeśli chcesz zareklamować urządzenie, które jest już jakiś czas używane, skorzystaj z procedury reklamacyjnej poprzez przycisk [Zgłoszenie serwisowe] na górze tej strony. Podczas wypełniania formularza zaznacz [Naprawa gwarancyjna].

Nie mogę skontaktować się z Wami telefonicznie.

Priorytetowo są obsługiwani Klienci na sali oraz zlecenia ekspresowe. W przypadku dużego ruchu, może dojść do sytuacji, gdzie mamy wykorzystaną całą załogę. Najpewniejszą formą kontaktu jest mail wysłany na nasze skrzynki. Otrzymujemy powiadomienia o nowych wiadomościach i odpowiedzi są udzielane w pierwszej wolnej chwili. Odpisujemy na wszystkie wiadomości poza wyjątkami typu spam lub niezamówione oferty.

Mam propozycję współpracy.

Prosimy o kontakt mailowy pod adres mail@techlovers.pl z prefiksem [OFERTA] w temacie. Zastrzegamy sobie odpowiedź jedynie na wiadomości, które zawierają interesującą nas ofertę. Prosimy nie wysyłać wiadomości kilkukrotnie, ponieważ kilkukrotne wysłanie spowoduje przeniesienie wiadomości do spamu.

Mam pomysł na urządzenie. Chciałbym je stworzyć.

Wykonujemy zarówno projekty jak i montaż na podstawie dostarczonej dokumentacji. Jeśli masz pomysł lub potrzebę zaprojektowania bądź wykonania urządzenia, skontaktuj się z nami. Możemy wykonać cały proces, od pomysłu, koncepcji, poprzez szkic projektu, schemat, symulację, projekt PCB, oprogramowanie, projekt obudowy i mechaniki, montaż i uruchomienie prototypu, pomiary testy, po przygotowanie kompletnej dokumentacji produkcyjnej i produkcję małoseryjną.

Zepsuł mi się moduł do którego nie ma już części.

Zgłoś się do nas. Wykonamy proces inżynierii wstecznej i zaprojektujemy funkcjonalny odpowiednik stworzony w oparciu o dostępne komponenty.

Istniejecie dość krótko. Czy można Wam zaufać?

Jesteśmy grupą specjalistów, którzy wcześniej pracowali w innych firmach lub prowadzili inne projekty. Niektórzy z nas posiadają ogromne doświadczenie wyniesione z wieloletniej pracy na różnych szczeblach rozmaitych przedsiębiorstw. Niestety w większości firm pojawia się efekt "szklanego sufitu", który nie pozwala zdolnym ludziom na rozwój swoich pasji i pielęgnowanie zdolności. Dlatego stworzyliśmy TechLovers. TechLovers to firma która została założona przez pasjonatów elektroniki. Początkowo rozwijana była jako firma rodzinna. Znakomite i niespodziewane przyjęcie na rynku oraz napływ nowych Klientów wymusił wprowadzenie przedsięwzięcia na bardziej rozległe tory. Zaczynaliśmy od naprawy pospolitego sprzętu audio video i tworzenia prostych projektów. Obecnie prowadzimy 2 duże sklepy internetowe, w których jest dostępne ponad 20 tys. pozycji towaru, naprawiamy aparaturę przemysłową, automatykę, sprzęt konsumencki ale też sprzęt profesjonalny, taki jak aparatura nagłośnieniowa, studyjna, instrumenty elektroniczne. Wykonujemy złożone projekty urządzeń. Współpracujemy też ze znakomitymi specjalistami z branży. Prowadzimy działalność edukacyjną, zarażamy pasją do elektroniki i szeroko pojętej technologii.

Chciałbym u Was pracować. Czy to możliwe?

Tak. Cały czas szukamy osób uzdolnionych i pracowitych, chcących rozwijać swoje pasje. Osób, które mają pomysły a brakuje im przestrzeni do ich realizacji. Ludzi, którzy chcą zarażać pasją, edukować, dawać przykład. Ustawiamy przy tym niezwykle wysoko poprzeczkę. Jeśli pasjonujesz się elektroniką, lecz nie masz podstawowej wiedzy, musisz się uczyć. W tym możemy Ci pomóc, organizując eventy i warsztaty. Aby współpracować z nami musisz wykazać się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Jeśli jesteś zainteresowany pracą bądź współpracą jako niezależny specjalista, napisz do nas. Opowiedz o sobie i przedstaw nam swoje zainteresowania, osiągnięcia.

Skontaktuj się z nami

Uzyskaj wsparcie w rozwiązaniu swojego problemu

Spotykamy się z wielkim niedowierzaniem, że niektóre z usterek daje się dość łatwo usunąć. Spowodowane jest to miernej jakości dotychczasowym serwisem, lub powszechnie głoszoną opinią. Udowadniamy, że to co niemożliwe, jest często bardzo łatwe i może być zrealizowane niskim nakładem finansowym. Wystarczy odpowiednie zaangażowanie, wiedza, doświadczenie oraz dobre i nowoczesne wyposażenie serwisu.